En alldeles vanlig dag.

Ja det har varit en alldeles vanlig dag, vakna, ut och jogga, hem och äta frukost o duscha, invänta gruppkamraterna. Sen blev det plugg fram till 2 - halv 3 tiden. sen blev det vila en stund.
Hade planerat med Sandra att vi skulle ut och gå vid halv 5 tiden, solen sken och det var varmt så tog inte på mig så mycket kläder. Dumt! Väl framme vid skogen började det regna lite gran, inte så mkt. Men under turen blev det värre! haha regnade riktigt mycket och vi såg ut som dränkta katter då vi kom tillbaka :P



Men glada var vi iallafall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0