+0,1

Ja i morse var det som sagt invägning, vågen visade 87.6 alltså +0,1 inte vad jag önskade men jag fick väll vad jag förtjänade. Åt för mycket förra veckan. Det viktiga när det inte går åt rätt håll är att man fortsätter, det gör inget om man inte går ner en vecka bara man forsätter sen och ser framåt. Jag vet av erfarenhet att det är så lätta att ge upp om man gått upp i vikt efter som att det känns som ansträngningarna man gör inte syns. Men bara man kämpar på så kommer belöningen sen. det som är mest negativt med den förra veckan är att jag nu kommer få jobba ännu hårdare för att nå mitt mål innan bröllopet. Nu är det bara skola, träning och noggran kost som gäller för mig ända fram till bröllopet.  
Men denna vecka har börjat super. Gick till och från skolan som vanligt. tar ca 40 min enkel väg och när jag kommer hem brukar steegräknaren stå på ca 9000 steg (har ett minimum på 10,000) Väl hemma blev det till att snabbt byta om och möta upp Sandra för promenad. Vi gick till elljusspåret i sätra och valde spåret som är 4.2 km. Vi joggade och gick om vartannat, trots att det blev mest gående var vi mycket nöjda efter detta pass.

Sen hem o laga middag, dagens rätt blev quornfilé och wokgrönsaker och självklart, som alltid, sallad till det.
Nu ska jag gå o sova så jag orkar med all träning och skola i morgon.

Sov gott =) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Minusfemtiotvåkg

Välkommen! Här kan du följa min resa från 112 kg till min målvikt, 60 kg. 2012 bantade jag bort 42 kg. 2013 års nyårslöfte är att väga under 60 kg nästa nyår.

RSS 2.0